Comenzi telefonice +40748.06.66.06

Livrarea Produselor

1.Livrari

Airsoft6 colaboreaza cu firma de curierat rapid Fan Courier. Astfel produsele achizitionate ajung la dumneavoastra in cel mai scurt timp in deplina siguranta. La finalizarea comenzii puteti observa costul estimativ al transportului iar cu ajutorul numarului AWB care il primiti pe e-mail, puteti urmari in permanenta locatia coletului si astfel puteti estima exact timpul de livrare.

In majoritatea cazurilor livrarea se realizeaza in maxim 48 de ore de la emiterea comenzii de Luni pana Vineri iar Sambata doar cu mentiunea "Livrare sambata". Daca la primirea coletului observati ca acesta este degradat in orice fel va rugam sesizati atat curierul cat si Airsoft6 pentru ca aceasta problema sa fie rezolvata eficient.

Comenzile cu valoarea de peste 150 lei beneficiaza de transport gratuit. Nu mai exista nici o alta taxa suplimentara ce va trebui achitata la livrare.

2.Stoc

Produsele afisate pe site-ul Airsoft6 pot avea mai multe caracteristici si anume:

  • in stoc: in acel moment produsul este in stoc-ul magazinului Airsoft6 si poate fi impachetat si livrat imediat, avand un timp estimativ de livrare de 24-48 de ore.
  • indisponibil: produsul nu se afla in stoc. Pentru informatii suplimentare privind stocul acelui produs, ne puteti contacta telefonic, prin SMS, sau trimitandu-ne un eMail.
  • la comanda: produsul nu se afla in stocul magazinului Airsoft6. Acest produs poate fi achizitionat doar in baza unei comenzi ferme.

Facem eforturi continue pentru ca stocul nostru real sa coincida cu informatiile de pe site si totodata ne dorim ca depozitele noastre sa gazduiasca din ce in ce mai multe articole.

3.Garantie

Daca ati constatat ceva in neregula cu produsul preferat nu va panicati, si cel mai important nu incercati sa remediati acea neregularitate singuri, exista riscul de a anula garantia. Anuntati-ne telefonic si electronic (SMS sau eMail) despre aceasta neregularitate, iar daca se constata ca sunt necesare investigatii amanuntite, impachetati produsul intocmai cum l-ati gasit impreuna cu toate accesoriile originale, atasati o copie dupa factura si certificatul de garantie in original si trimiteti-le la noi, iar noi vom remedia neconformitatea in cel mai scurt timp si va vom trimite produsul inapoi. Bineinteles costurile aferente reparatiilor si transportul revin magazinului nostru iar timpul de executie va fi stabilit de comun acord intre departamentul service si dumneavoastra.

Atentie insa: in cazul in care se constata ca necoformitatea este datorata exploatarii necorespunzatoare manualului cu instructiuni de utilizare, costurile reparatiilor si a transportului revin in totalitate clientului.

Certificatul de garantie lipseste? Nici o problema. Daca la primirea coletului remarcati lipsa certificatului de garantie in decurs de 24 de ore puteti solicita un certificat de garantie valabil, pentru a putea beneficia de serviciile de garantie.

4.Procedura de returnare

Daca la primirea coletului v-ati dat seama ca ati comandat produsul gresit sau pur si simplu v-ati razgandit. Nu este nici o problema. Aveti 10 zile la dispozitie sa va ganditi daca il doriti sau nu, dupa care il impachetati intocmai cum l-ati gasit, in stare perfecta si il trimiteti inapoi iar in scurt timp noi va restituim banii achitati din care sa scad taxele aferente transportului.

More Details